Najczęstsze Pytania

1. Jak mogę zwrócić produkt?

Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli nie nosi on śladów użytkowania ani prania i ma oryginalną metkę.

Odeślij go proszę do nas na adres:

Sylwia Luks
ul. Haffnera 42
81-701 Sopot

wraz z formularzem zwrotu, do pobrania na dole strony Regulamin.

Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, to zwrócimy środki na podane konto.


2.
Czy mogę wymienić produkt?

    Tak, oczywiście, masz prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli nie nosi on śladów użytkowania ani prania i ma oryginalną metkę.

    Prosimy odesłać go na adres:

    Sylwia Luks
    ul. Haffnera 42
    81-701 Sopot

    wraz z formularzem wymiany, do pobrania do pobrania na dole strony Regulamin.

    W czasie gdy wyślesz do nas towar wraz z formularzem wymiany, zamów właściwy produkt. Gdy tylko otrzymamy od Ciebie paczkę, zwrócimy środki na podane konto. W między czasie realizować będziemy Twoje drugie – właściwe zamówienie.


    3.
    Gdzie mogę osobiście odebrać produkt? Czy macie sklep stacjonarny?

      Zapraszamy po odbiór do naszego Atelier Luks & Pop-Up Store w Sopocie przy ul. Haffnera nr 42 każdego dnia od poniedziałku do piątku między godz. 10 a 18 i w soboty pomiędzy 10 a 14.


      4.
      Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?

        Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie internetowej, standardowy czas oczekiwania na nasze produkty to 10-14 dni do momentu wysyłki, ponieważ każdy jeden szyjemy pod konkretne zamówienie. W większości przypadków udaje nam się wysłać produkty szybciej ale nie zawsze jest to możliwe w szczególności, kiedy mamy bardzo dużo zamówień. Cały czas pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy, ciągle się rozwijamy aby spełniać oczekiwania naszych klientów. Jak tylko Twoje zamówienie będzie gotowe, to otrzymasz od nas mejla.


        5.
        Czy mogę wybrać w opcji płatności „Płatność za pobraniem”?

          Bardzo nam przykro, ale niestety nie realizujemy zamówień z opcją „za pobraniem”. Wszystkie produkty szyjemy pod konkretne zamówienie i nie magazynujemy towaru. Zapraszamy na zakupy przy użyciu: Płatności Shoplo (obsługiwane przez Blue Media), PayLane, a także przelewem tradycyjnym.


          6.
          Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

            Wszystkie informacje dotyczące tabeli rozmiarów znajdziesz tutaj. Zobacz jak zmierzyć obwód głowy na naszym tutorialu video i dobierz odpowiedni rozmiar dla siebie bądź Twoich bliskich. Pamiętaj, że możesz bawić się kokardą przy turbanie – pozwoli ona na spłycenie bądź pogłębienie turbanu.


            7.
            Jak zmierzyć obwód głowy?

              Jak zmierzyć obwód głowy zobacz na naszym tutorialu https://looks-by-luks.pl/strona/poradniki-video i dobierz odpowiedni rozmiar dla siebie bądź Twoich bliskich. Pamiętaj, że możesz bawić się kokardą przy turbanie – pozwoli ona na spłycenie bądź pogłębienie turbanu.


              8.
              Podczas składania zamówienia przerwało połączenie i nie wiem jak dokończyć i opłacić zamówienie.

                Jeśli tak się stało, to możesz przelać nam należną kwotę bezpośrednio na konto:

                Marcin Luks
                61 1140 2004 0000 3302 7825 7974

                wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.


                9.
                Czy jest możliwość zapłacić za zamówienie w Euro?

                  Tak, dane naszego konta w Euro to:

                  Bank name: mBank S.A.
                  IBAN: PL 98 1140 2004 0000 3512 0727 1218
                  BIC / SWIFT: BREXPLPWMBK
                  SORT CODE: 11402004
                  Recipient: Marcin Luks


                  10.
                  Czy mogę przyspieszyć realizacje zamówienia?

                    Jesli potrzebujesz naszych produktów w krótszym czasie niż nasz standardowy czas realizacji 10-14 dni, to napisz do nas mejla na kontakt@looks-by-luks.pl i zapytaj czy jest taka możliwość. Jeśli tak, na pewno odpiszemy i nadamy odpowiedni priorytet Twojemu zamówieniu.


                    11.
                    Na stronie nie jest dostępny rozmiar, który chciałabym/chciałbym zakupić. Jaki jest czas oczekiwania, aż produkt pojawi się w sklepie?

                      Dostępne na naszej stronie rozmiary, to tylko ilość materiału, który mamy w magazynie i jesteśmy w stanie z niego uszyć dany produkt. Napisz do nas mejla na kontakt@looks-by-luks.pl jaki rozmiar Ciebie interesuje a my odpowiemy, czy możemy go udostępnić w systemie. Jeśli nie będziemy mieć wystarczającej ilości materiału na uszycie danego produktu, to czas oczekiwania znacznie się wydłuży, bo nie mamy pewności czy nasz dostawca posiada jeszcze dany materiał, który musielibyśmy zamówić.


                      12.
                      Kilka dni temu złożyłam/złożyłem zamówienie ale chciałabym/chciałbym domówić jeszcze produkt/y. Czy mogę połączyć te zamówienia?

                        Oczywiście. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało do Ciebie wysłane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas mejla z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to przy drugim zamówieniu napisz proszę w komentarzu aby połączyć je z tym pierwszym i podaj jego numer.


                        13.
                        Czy mogę zmienić zamówienie?

                          Oczywiście. Napisz do nas mejla na kontakt@looks-by-luks.pl z informacją, że chcesz podmienić produkt/y. Sprawdzimy czy dany produkt/y jest/są na stanie w sklepie i odpiszemy czy udało się je zamienić. Gdyby była nadpłata z Twojej strony, to oczywiście ją zwrócimy. Jeśli zamówienie dotyczyło droższego produktu/ów, to poprosimy o wpłacenie różnicy na konto:

                          Marcin Luks
                          61 1140 2004 0000 3302 7825 7974

                          wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia z dopiskiem „dopłata do zamówienie numer ____”.

                          Koszyk

                          Twój koszyk jest pusty.

                          Dokonaj swoich pierwszych zakupów