FAQ
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli nie nosi on śladów użytkowania ani prania i ma oryginalną metkę.
Odeślij go proszę do nas na adres:
Sylwia Luks
al. Niepodległości 804B/2
81-805 Sopot
wraz z formularzem zwrotu, do pobrania na dole strony Regulamin.
Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, to zwrócimy środki na podane konto.
Tak, oczywiście, masz prawo do wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli nie nosi on śladów użytkowania ani prania i ma oryginalną metkę.
Prosimy odesłać go na adres:
Sylwia Luks
al. Niepodległości 804B/2
81-805 Sopot
wraz z formularzem wymiany, do pobrania do pobrania na dole strony Regulamin.
W czasie gdy wyślesz do nas towar wraz z formularzem wymiany, zamów właściwy produkt. Gdy tylko otrzymamy od Ciebie paczkę, zwrócimy środki na podane konto. W między czasie realizować będziemy Twoje drugie – właściwe zamówienie.
Zapraszamy po odbiór do naszego Atelier Luks & Pop-Up Store w Sopocie przy ul. Haffnera nr 42 każdego dnia od poniedziałku do piątku między godz. 10 a 18
Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie internetowej, standardowy czas oczekiwania na nasze produkty to 10 - 14 dni roboczych do momentu wysyłki, ponieważ każdy jeden szyjemy pod konkretne zamówienie. W większości przypadków udaje nam się wysłać produkty szybciej ale nie zawsze jest to możliwe w szczególności, kiedy mamy bardzo dużo zamówień. Cały czas pracujemy nad tym, aby czas oczekiwania był jak najkrótszy, ciągle się rozwijamy aby spełniać oczekiwania naszych klientów. Jak tylko Twoje zamówienie będzie gotowe, to otrzymasz od nas mejla.
Tak! Oferujemy tę formę płatności za pomocą dostawy kurierem GLS. Jednak jest ona odrobinę droższa, niż przy zwykłej wysyłce kurierem.
Wszystkie informacje dotyczące tabeli rozmiarów znajdziesz tutaj. Zobacz jak zmierzyć obwód głowy na naszym tutorialu video i dobierz odpowiedni rozmiar dla siebie bądź Twoich bliskich. Pamiętaj, że możesz bawić się kokardą przy turbanie – pozwoli ona na spłycenie bądź pogłębienie turbanu.
Jak zmierzyć obwód głowy zobacz na naszym tutorialu w sekcji poradniki video i dobierz odpowiedni rozmiar dla siebie bądź Twoich bliskich. Pamiętaj, że możesz bawić się kokardą przy turbanie – pozwoli ona na spłycenie bądź pogłębienie turbanu.
Jeśli tak się stało, to możesz przelać nam należną kwotę bezpośrednio na konto:
Marcin Luks
61 1140 2004 0000 3302 7825 7974
wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.
Tak, dane naszego konta w Euro to:
Bank name: mBank S.A.
IBAN: PL 98 1140 2004 0000 3512 0727 1218
BIC / SWIFT: BREXPLPWMBK
SORT CODE: 11402004
Recipient: Marcin Luks
Jeśli potrzebujesz naszych produktów w krótszym czasie niż nasz standardowy czas realizacji 10 - 14 dni roboczych, to napisz do nas mejla na kontakt@looks-by-luks.pl i zapytaj czy jest taka możliwość. Jeśli tak, na pewno odpiszemy i nadamy odpowiedni priorytet Twojemu zamówieniu.
Dostępne na naszej stronie rozmiary, to tylko ilość materiału, który mamy w magazynie i jesteśmy w stanie z niego uszyć dany produkt. Napisz do nas mejla na kontakt@looks-by-luks.pl jaki rozmiar Ciebie interesuje a my odpowiemy, czy możemy go udostępnić w systemie. Jeśli nie będziemy mieć wystarczającej ilości materiału na uszycie danego produktu, to czas oczekiwania znacznie się wydłuży, bo nie mamy pewności czy nasz dostawca posiada jeszcze dany materiał, który musielibyśmy zamówić.
Oczywiście. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało do Ciebie wysłane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas mejla z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to przy drugim zamówieniu napisz proszę w komentarzu aby połączyć je z tym pierwszym i podaj jego numer.
Oczywiście. Napisz do nas maila na kontakt@looks-by-luks.pl z informacją, że chcesz podmienić produkt/y. Sprawdzimy czy dany produkt/y jest/są na stanie w sklepie i odpiszemy czy udało się je zamienić. Gdyby była nadpłata z Twojej strony, to oczywiście ją zwrócimy. Jeśli zamówienie dotyczyło droższego produktu/ów, to poprosimy o wpłacenie różnicy na konto:
Marcin Luks
61 1140 2004 0000 3302 7825 7974
wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia z dopiskiem „dopłata do zamówienie numer ____”.